Pages

selamat hari lahir saker

19 ogos 2009 - bangun celik, bangun celik da 19 taun.. sekejap jerk.. da bsor da kamu ea (kate untie) hakikatnye abahmu! kamu x nampak dapn mate memang lah.. lagipon benda yang paling jauh adalah msa yang lampau.. 2 yang xpasan coz banda nie makin lame makin jauh la ktekan. tapi pape pon aku punya bdan aku tau la sendiri mane yang lama mane yang cepat. . haha..
taun nie macam biasa la rmai yang dok wish. smpai penuh inbox aku.. almaklumlah handphne mahal.. n21.. x banyak mcj le masuk..haha.. ase cam terharu tapi cam segan. ye la kan, tme birthday deme aku x wish pon. tpi ble birthday aku mcam birthday sultan... masing2 mau wish. malu beb! pape pon thank ea kome semua. untung kite nie bile ada kawan x].. pade yang x wish 2 klu da bce nie msih bole ag wish.. haha.. nak cite sal adiah plak ah. best w0o.. aku dapat adiah dari awek aku.. mantap.. black sweater with green n white cross.. aku suke! cantik sgat walaupun da cam design merpek sket. xksah la 2.. da klau awek yang bagi smuanya cantik. x kire la pape pon die bag kan2 :p.. tapikan, birthday die aku x bg pape p0n tau.. xpatot la kan.. ape le wat.. fulusnya xdok. mcam ane mau li adiah kat die.. redha je la ea.. ekeke..
celebration plak x da kot.. tapi ibu da likan kek tok aku. die li petang kalau x silap tapi dok tebiar jerk.. smpai la malam 2 aku potong n mam sowang2!! hak3!! muka nie gak yang d0k abehkan kek 2.. nasib bek la x bsor keknye kan.. rezeki lah..

selamat hari lahir syakir x]

No comments: