Pages

mau makan kat mane?

31 Oktober 2009 - Awal2 pagi da sadar tapi x bergerak gak katil.. terlelap ag bangun2 da kol 8.30am. aduh!! da lewat g klas.. tros aku siap2 then pg klas. ari ni da 2 klas.. eko ngan seni tapi aku pgi seni je lah coz mule kol 8.30 alek kol 11 =].. kalu eko x tau la alek kol bape. last week dakt kol 2!! pengsan aku. pale da pnoh ngan keluk2 je.. pas alek tros aku siap2 g pngatin ngan family.. sdara kwen la kte kn.xle la x pegi.
malam 2 kat uma uncle dcde la mau mam kat ane.. yg tue2 mau kat kedai ape tah.. aku pon xingt tap yg mude mau kat pizza. ape yang bestnye pizza?





aku xtau la mau kate ape. g la kat jusco tebrau,jb. ncb bek x ramai orng kat sna. dapat la seat tok 13 orang.. ramai beb! kne plak bdak2 yng meramaikan... peh! kusut~.. cite sal pizza hut neh aku plek la sesangat.. ble orng cine mam kat stu punya la layan sbek boleh.. dok angkat pinggan pon x bunyi. dapat kat meja aku beh 'ketang ket0ng!' macam nak pecah pinggan 2 aku tgok. sgat2 la plek.. mau tego x smpai ati plak.. cun la ktekan minah 2..huk3~ teringat aku tme mam pizza kat teluk intan,perak. hampeh gile!! macam pasar.. mane konsep 5C dalm fnacais?? x patot la dme nie.. jaga la prgai 2 dik oi.. kan cstmer neh.. kang aku pngl mnger mu kene buang keje pulok.. ape la.. haha~~



No comments: