Pages

ari pertama di university

salam.1.malaysia.. salam.uitm. hari ni aku first day kat u. serun beb diwatnye. mule2 masuk je da ase mcam x best sbb ada orientasi. biasa la kan, sape yg suke sgt orientasi neh. bak kte orang minggu cari salah. ada je yang kenenye.. tapi alhamdllah la, mpp kbm bek2 belaka. x da orientasi macam kat pat2 len. pas isyak je lantak kome la nk wat ape.. ape lagi. berjalan lah smua. beh 1 bandaraya melaka kami jajah. tapi yang x bpe bestnye ada plak ramai mak nyah kat sni. sali tgok macam pompan tapi ble da tersenyom.. aduhai! lakila weh.. takut aku. badan solid! muka cantek tapi.............. haha~. nyesal abeh senyom2.. t la ea.. ble aku dapt ambik pic dme aku upload kat blog. klu kome nak tgok la.. ada yang berkenan pon jgan mintak kat aku ea. kome cari la sendiri. moh datang melaka bersejarah!

1 comment:

lelyshuhada said...

ape ni...kome2..da bunyik perak beno neh yoep oiiii