Pages

semangat untuk saya 'saya sayang law'

salam.salam 1 malaysia. salam uitm. da lame la plak aku tinggal bolg ku neh. sian die.. kne tinggal saje kan. konon da dok u neh ada la mase nak dok ngadap blog, tapi x da jugak. payoh sungguh! ngan assgmntnye ag.. adhai.....banyknye kje.. yg pling x best, aku x da duit!! ape la nceb cik jah uii...

yang aku nk cite ari neh pasai 'law' itu undang2 la.. manyak susa w0oo.. mcam senag. sali dapat soalan, aduhai.... mcam nak ngeh. dok lopong saja tengok jawapan n dengar lec berceloteh. nape la 'ram' pale aku ni kecik..lembap pikapnye. klau la bole upgrade jdi 18 GB ke kan bgus. dapat 2 GB pon da kre ok da 2. dpat gak aku kejar pe yg lec aja. ni 1 pon xla msok. mnyak sedih gle bebeng wo!!

moge2 terupdate la pale otak ku ini supaya senang nak ingt n paham ape yg die aja.. teknik 3E hm tuah da diguna tapi da 'ram' kcik.. x le wat pa la.. sardis!! :-(

No comments: