Pages

jumaat tanpa kelas

salam.1.malaysia.salam.uitm.

hari ini hari jumaat yang indah.huh! xtau nak mule mcam ane.. ari ni aku bngon lte abeh.pdahal tido awal.. kol 10 da mati dah. pelikkn.. biasenye aku msti terjge awal.. tapi nape la kan ari ni lngsung x terjage. da x psai2 subuh gajah.

dan dengan semangatnya ari ni aku g kelas dengan berbaju melayu tapi sua biase. sampai2 je da ramai dah. alhamdllah ada kerusi. klu x da kene g cari kat kelas len.. dok tunggu lec punye la lame. x sampai2.. dkat sejam da menunggu tapi x muncul2 jgak.
aduhai..
memkak je la dalm kelas. mcam budak sekolah..haha. sat tu klas rep bgtau x da kelas upenye..ape la nsib. dok bgin kene ktuk nagn dak rumah sbb bngon pagi g kelas sdngkan dme dok syok tido..

sedih btol aku.. da la kene pikul laptop ayie yang berat abeh.. mybe da full kot memori laptop 2 yang wat berat gile. haha.. da lec ku terchyunk.len kali calling la ea bile x da kelas..
sian lor kami! :-(

1 comment:

Anonymous said...

hahahahahhahaha