Pages

si kayu berlakun teater?

salam.1.malaysia.salam.uitm.

hah! ari ni bnda paling pelik pnah jadi dlam hidup aku
tepat kol 2 ptng aku ngan mber2 dgan smgatnye pg kmpus
konon nak tgok teater
tapi....

sat2,
balik pada mlm sblm tu
bdak2 ni dok cite mst best cite tuh
ada yg kate nowel brlakun jadi sltan lah
ada perang2 lah
dok nyayi2 lah
mane la aku x tertrik ngan bna alah teater tu

da soknye sampai2 je kat audi aku tgok asai snyi je
len mcam la palk
then rdah la msuk
masuk je da lec pnggil ke dpan then soh tlis nme
loh??!
apasai neh....
dan dgan smgatnye die bg skrip.
-aku da kusut~
upenye kene casting
peh!! aku da la kayu bab blakun neh
dok kne pgg watak cine plak tu
mmg kelaut la jawbnye~

actlly best jgak bnda alah neh
syok je asenye tau
dapat nek pntas then blkun dpan org
malu2 pon malu jgak
tapi bangge ttp ada
pape pon thank coz bg aku can ase casting tu mcam ane
mmg best lah kome smua!

trus hidup seni teater negara!!

1 comment:

EimaruSi|ence™ said...

Rasa macam peliknye...
Syakir leh jadik pelakun ker?